دنیا چه می دانست
من فقط می خواهم زنده بمانم
تا آمدن تو...
دنیا چه می دانست
که من در این دلتنگیِ ممتد
بیرون می آیم
که تو را ببینم رو به رویم ایستاده ایی...
کسی چه می دانست
این تنِ خسته که از خطِ عبور قطار ها گذشته است
تنها می خواهد برود،
به کجایش را اما
نمی داند...
،
"دنیا مگر می دانست ..؟
پاییز مگر می دانست ..؟
خودت مگر می دانستی ..؟"
،
-از بحث دور نمانیم
بـاران هــم مــی بارید...http://dl.musicbambo.org/musicbambo6/066/Amin%20Rostami%20-%20Baroon.mp3

نامه های نا گفته ...
ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال میکنید
برچسب: باز هم باران می بارد,باران بهاری هم میهن, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 3:52