دوباره باختم

خرید بک لینک

آدمها گنجشکهای حیاط پشتی خانه تان نیستند که برایشان دانه بپاشی، به هر روز آمدنت عادتشان بدهی، گاه و بیگاه روی پلهها بنشینی برایشان درد دل کنی یا چشمهایت را ببندی و در خلسه ی مالیخولیایی خودت به جیک جیکشان گوش کنی.
و بعد یکروز حوصله ات سر برود، خسته از شلوغی، خسته از بودنشان، راهت را بکشی بروی. آدمها حتی مثل گنجشکها نیاز به کیش کیش ندارند. میروند اما با دلی شکسته...

http://up.upinja.com/5br17.jpg

گفته بودم که از تنها شدن دوبار میترسم گفتم تو نمیتونی بمونی تو فقط دلت بحال من سوخته بود

دوست داشتنی درکار نبود

من حق هیچ کاری رو نداشتم هیچ

هر کاری مساوی با رفتنت بود و اخرم همین شد

فقط میخواستی از سر خودت وا بکنی که بگی تو خواستی من نتونستم

شماره تلفن منو از گوشیت پاک کردی هر چند بار اول نیست ولی افرین

هر چند خودمم از زندگیت پاک کردی

من در دوستی با تو فقط باید لال باشم و مطیع تو باشم

فقط خوب باشم و بخندم ناراحت باشم اعتراض کنم تو میری

ولی اشکال نداره تو زندگیم یاد گرفتم که دوستت داشته باشم

حتی اگه بمیرم

دوستت دارم حتی اگر بمیرم

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت: 5:50

صفحه بندی