شازده كوچولو پرسيد:با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟روباه جواب داد:اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديشبعد غمگين شو...!!!
ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 14:03