شازده كوچولو پرسيد:با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟روباه جواب داد:اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديشبعد غمگين شو...!!!
+نوشته شده در دوشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۶ساعت23:16توسط بابا لنگ دراز | |
ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت: 5:50