دوست دارم مقصر باشم گله ای نیست

خرید بک لینک

اصلاً بعضی از ما آدمها تمايل به خودآزاری داريم
خوشمان می آيد خودمان را زجر بدهيم
می رويم آنجاها كه نبايد
می بينيم عكسهايی را كه نبايد
گوش می كنيم به آهنگهايی كه نبايد
تمامِ فولدرهايی كه سالها مخفی بودند را باز می كنيم و ساعتها در آن غرق می شويم...
كافه ای را می رويم كه در آنجا يكبار از دنيا رفتيم
صفحه ای را روزی صدبار رِفرِش می كنيم كه از حالش باخبر شويم...
می دانيد...
مقصر خودمانيم
و از همه انتظار داريم كه ما را درک کنند.

دوست دارم مقصر باشم گله ای نیست

http://dl.media7.ir/music/94/8/Yas%20-%20Boghz%20Yani%20(Ft%20AaMin)%20[128].mp3


نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:27

صفحه بندی