من از رفتنِ تو میترسیدم

خرید بک لینک
کاش سالها یک گوشه فقط به عکسِ تو زل میزدم
اما نمیگفتم "دوستت دارم!"
این جمله گاهی میتواند
موجبِ "رفتن" شود...
عشق گاهی تمام شادی ها را می بلعد...
راست اش من از رفتنِ تو میترسیدم!
حاضر بودم یک عمر در حسرت بوسه باشم
اما نمیگفتم
عاشق چشمانِ سیاه ات هستم...
گاهی باید "عشق" را پیش از تولد دفن کرد
کاش هیچ گذشته ای با هم نداشتیم
آن وقت میتوانستم باز تو را ببینم
و بی هیچ ترسی حالت را بپرسم
چقدر پرسیدن حال ساده ات
بعید شده است حالا...

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:27

صفحه بندی